بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی


خیلی قبل تر ، همه دیدیم که بیت کوین ، دلار رو زیرپاش له کرد و این روزا شاهد بالا رفتن تدریجی اما مداوم قیمت بیت کوین هستیم . هر بیت کوین حدود 2400 دلار !

این پست رو گذاشتیم چون بعضی از دوستان معتقد هستند که باید موجودی بیت کوین شون رو بفروشن و یک جور سردرگمی برای اونا پیش اومده . دوستان عزیز اگر نیاز به پول ندارید من فروش رو پیشنهاد نمی دم و این بدین معنا نیست که قیمت بیت کوین باز هم بالا خواهد رفت . اگر شما نمودار تغییرات قیمت بیت کوین رو در 4 سال اخیر چک کنید می فهمید که بیت کوین همیشه رو به بالا حرکت کرده و حتی اگه قیمتش پایین هم اومده ، اونقدر نبوده که دارندگان بیت کوین متضرر بشن . به هر حال امیدوارم عاقلانه تصمیم بگیرید و موفقیت همه دوستان رو آرزو می کنیم .





  • Maryam Rostami

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید
بنده از این لینک درباره اینکه بیت کوین چیست اطلاعات زیادی بدست اوردم ولی بازم متوجه نمیشم که چجوری میشه روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد. یعنی وقتی پول یا سندی نداری برای اثبات اینکه سرمایه بیت کوینی داری چجوری میشه روی این بیت کوین سرمایه گذاری کرد؟
پاسخ:
سلام وقت بخیر.
از بابت تأخیر معذرت می خواهم . قبل از شروع به کار با بیت کوین ، اول باید یک حساب بیت کوینی داشته باشید که این حساب با ثبت نام در کیف پولی BlockChain که توضیحات آن در صفحه کیف پولی آمده است ، برای شما افتتاح خواهد شد . در کنار آدرس سایت این کیف پولی ، علامت قفل وجود دارد که این نشان دهنده قابل اعتماد بودن و دارا بودن استانداردهای لازم این حساب در سطح دنیا و غیر قابل هک بودن آن می باشد . من و همکارانم ، هم به این حساب های بیت کوینی خود واریز و هم از آنها برداشت داشته ایم . این کار از طریق صرافی های آنلاین انجام میشود و در کمترین زمان ، حساب بیت کوین شما تبدیل به ریال خواهد شد . لازم به ذکر است که کلا ریسک این شغل ، بالا می باشد .
موفق باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی