بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی


btcmaster


دوستان عزیز توجه داشته باشید که مدتی است برخی از سایت های کسب دلار مثل سایت family در هنگام وارد شدن به سایت ، بارگذاری نمی شوند و صفحه ای شبیه تصویر زیر باز می شود :



علت این است که جدیدا در سایت های کسب دلار ، بیت کوین و ریال ، سایت های هکر و متقلب زیادی مشغول فعالیت شده اند . روش کار این سایت های نامناسب بدین صورت است که شما بدون تحقیق کافی و با ثبت نام در این سایت های جدید التأسیس ، تمامی اطلاعات خود را در اختیار آن سایت قرار می دهید که این سایت ها نیز با در دست داشتن IP شما و اطلاعاتتان ، حساب شما را هک می کنند و حاصل زحمات شما به جیب صاحب آن سایت می رود . سایت های معتبری چون family مرتب آدرس خود را تغییر میدهند تا چنین مواردی پیش نیاید .

تنها کاری که شما برای باز شدن صفحه خود می توانید انجام دهید این است که انتهای آدرس سایت را پاک نمایید و صفحه را رفرش کنید .


دوستان اکثر این سایت های متقلب با قوانین فریبنده ، امید واهی درآمد بیشتر به شما می دهند . خواهش می کنم اولا در سایت های جدید ، حتی الامکان عضو نشید مگر اینکه اطلاعات لازم را درباره سایت داشته باشید و ثانیا به هیچ عنوان فایلی رو جز از سایت های معتبر دانلود نکنید چه فایل PDF و چه عکس .





  • Maryam Rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی