بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی


آپدیت شد ... 1396/04/23




روش های تبلیغ برای جذب رفرال (7)

3 . معرفی وبلاگ به Webwiki :

Webwiki یک سایت به سبک ویکی پدیا هست . شما می توانید با مراجعه به این صفحه ، به راحتی و البته رایگان وبلاگ خود را به همراه توضیحات فارسی وارد نموده و یک صفحه اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت . فایده این کار این است که با این کار لینک وبلاگ شما در یکی از سایت های جامع اطلاعاتی وب ، ثبت خواهد شد و این برای موتورهای جستجو مثل گوگل ، بینگ و ... بسیار مهم است . در حقیقت با این کار شما توانسته اید به راحتی امتیاز وبلاگ خود را بالا ببرید .

4 . معرفی یک نرم افزار قوی برای بالا بردن سئوی وبلاگ شما :

یکی از مهمترین عوامل بالا بردن رتبه وبلاگ در بین موتورهای جستجو آمار بازدیدکننده می باشد . اگر شما تازه وبلاگ خود را ایجاد کرده اید به شما توصیه می کنم حتما از این نرم افزار کوچک اما بسیار کاربردی استفاده کنید . این نرم افزار که به صورت پرتابل می باشد و نیاز به نصب ندارد در حقیقت می تواند به راحتی روزانه بین 100 تا 1000 بازدیدکننده به آمار وبلاگ شما اضافه کند . البته این بازدیدکننده ها واقعی نیستند و فقط برای بالا بردن رتبه گوگل و الکسا کاربرد دارند . توجه داشته باشید که حداکثر روزانه 1 ساعت از این نرم افزار استفاده کنید .

برای خرید این نرم افزار که به همراه آموزش تصویری ارائه شده به این صفحه مراجعه نمایید . مبلغ این نرم افزار فقط سه هزار تومان می باشد .


خرید نرم افزار افزایش بازدید کننده


5 . معرفی دو کتاب بسیار ارزشمند که می تواند به شما در ارتباط با این کار یاری دهد :

1 . شروع یک شغل اینترنتی ( قیمت فقط 2000 تومان )
2 . بیست و یک نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی (قیمت فقط 1000 تومان)


کلیه محصولاتی که در این وبلاگ معرفی می شوند ، از محصولات فروشگاه "کیلیک فایل" می باشند . دوستان توجه داشته باشید که این فروشگاه دارای نماد اعتماد است . پس با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید .


پایان




روش های تبلیغ برای جذب رفرال (6)

در این قسمت چند ترفند خوب برای دوستانی که در ابتدای راه هستند ، آموزش داده خواهد شد .

1 . بالا بردن رتبه وبلاگ در گوگل و الکسا به راحتی :

البته این روش به این صورت نیست که بلافاصله پس از انجام شما به صفحه اول گوگل بیایید اما مطمئن باشید که پس از انجام این کار تمام صفحات وبلاگ شما در گوگل ایندکس شده و تمامی موتورهای جستجوی برتر جهان شما را خواهند شناخت .

برای این کار شما باید علاوه بر وبلاگ اصلی خود در چند سرویس دهنده وبلاگ متفاوت هم ثبت نام نموده و حداقل تا 20 پست را همزمان با وبلاگ اصلی در آنها نیز قرار دهید . البته توجه داشته باشید که در همه این وبلاگ ها باید لینک وبلاگ اصلی را در قسمت پیوندها قرار دهید و در بین مطالب نیز اگر نیاز به لینک دادن بود ، صفحه مرتبط در وبلاگ اصلی را لینک دهید .

توجه داشته باشید که نیازی نیست در وبلاگ اصلی نامی از این چند وبلاگ وجود داشته باشد .

با این کار شما به صورت کاملا قانونی تعداد قابل توجهی بک لینک به وبلاگ اصلی داده اید که این در علم سئو بسیار مهم می باشد و باعث ارتقاء وبلاگ شما در موتورهای جستجو می شود .

2 . قرار دادن یک یا چند بنر GIF در وبلاگ های مجازی شما :

قرار دادن یک یا چند (حداکثر 3) بنر GIF یا متحرک در وبلاگ هایی که ساخته اید و تبلیغ وبلاگ اصلی در آن می تواند به طور شگفت آوری بازدیدکننده های واقعی را به سمت وبلاگ اصلی شما بکشد . در حقیقت شما در هر سرویس دهنده وبلاگی که ثبت نام کنید و وبلاگ بسازید ، به طور طبیعی روزانه چند بازدیدکننده از همان سرویس دهنده خواهید داشت .

در صورتی که قادر به ساخت بنر نمی باشید ، می توانید این امر را به فروشگاه کلیک فایل بسپارید تا با قیمتی بسیار ارزان و با کیفیت و گرافیکی دلپذیر کار شما را انجام دهد .

برای این کار شما وارد این صفحه شده و درخواست خود را اعلام می کنید . در نوشتن ایمیل دقت کنید چون از همان طریق با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت ثبت سفارش ظرف مدت یک هفته سفارش شما انجام و به ایمیلتان ارسال خواهد شد .


ادامه دارد ....



روش های تبلیغ برای جذب رفرال (5)

اولین قدم برای ساخت یک وبلاگ خوب ، انتخاب سرویس دهنده مناسب می باشد . خوشبختانه در ایران سرویس دهنده های وبلاگ متعددی وجود دارند که شما می توانید با توجه به امکاناتی که در اختیارتان می گذارند ، یکی از آنها را انتخاب کنید .

اما چگونه می شود فهمید که کدام سرویس دهنده وبلاگ مناسب تر است ؟

همانطور که قبلا هم گفته شد ، وبلاگ ها به صورت رایگان عرضه می شوند و شما می توانید از تمامی سرویس های آنها به رایگان استفاده نمایید . البته بعضی از سرویس دهنده های وبلاگ ، بعضی امکاناتشان را پولی کرده اند (مثل همین وبلاگ) که شما اگر به آن سرویس های خاص نیاز داشتید باید امکانات اضافه را خریداری کنید .

پس در قدم اول به امکاناتی که هر سرویس دهنده ارائه می دهد توجه کنید و آنها را با هم مقایسه نمایید . 

- قبل از ثبت نام به چند وبلاگی که متعلق به آن سرویس دهنده هستند مراجعه کرده و سرعت بارگذاری صفحه ها را مقایسه کنید و توجه داشته باشید که سرعت بالا آمدن وبلاگ خیلی مهم است و هر چه وبلاگ سریعتر لود شود ، سرورهای آن سرویس دهنده قدرتمندتر هستند .

- قالب های وبلاگ نیز جزو آیتم های مهم برای انتخاب می باشند . برای ساخت وبلاگ بهتر است از قالب های ساده و سبک استفاده نمایید . استفاده از قالب هایی با موضوعات عاشقانه و یا فانتزی برای اینکار مناسب نیست .

- توجه داشته باشید که چیدمان وبلاگ مرتب و به دور از به هم ریختگی باشد . هر چه صفحه ساده تر و مرتب تر باشد ، مخاطب شما بهتر خواهد توانست با مطالب وبلاگ ارتباط برقرار کند .

- تا آنجایی که ممکن است از بنرهای تبلیغاتی متفرقه استفاده نکنید چون هم باعث حواس پرتی مخاطب می شود و هم سرعت لود صفحه را کاهش می دهد .

- یکی از راه های کسب درآمد ، استفاده از پاپ آپ ها در سایت و وبلاگ می باشد . من توصیه می کنم از این درآمد چشم پوشی کرده و اجازه دهید مخاطبان شما با آرامش ، مطالب وبلاگ شما را مرور کنند .

- برای وبلاگتان یک اسم مناسب پیدا کنید . این اسم تا آنجایی که ممکن است مختصر و مرتبط با موضوع باشد .

- یک لوگوی مناسب می تواند علاوه بر اینکه به وبلاگ شما شخصیت می دهد ، آن را در نظر مخاطب ارتقا داده و به کار شما رسمیت بخشد . ضمن اینکه برای تبلیغات نیز می توانید از این لوگو به بهترین شکل بهره ببرید .

- در صفحه تماس با ما حتما یک راه مستقیم برای ارتباط با مخاطبین ایجاد کنید . تلگرام یکی از گزینه های برتر می باشد .

- به مخاطبین خود احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب بیهوده و غیر واقعی پرهیز کنید .

- قرار دادن عکس برای زیباتر کردن محیط و همچنین تاثیرگذاری مطلب بسیار مفید است اما سعی کنید از عکس های با حجم کم استفاده نمایید .


ادامه دارد ...




روش های تبلیغ برای جذب رفرال (4)

3 . ساخت وبلاگ

یکی از اصولی ترین و بهترین روش ها برای ارتباط با مخاطبین به جهت جذب زیرمجموعه و یا دادن خدمات (آموزش) ساخت یک وبلاگ می باشد .

در مورد ضرورت داشتن یک وبلاگ قوی ، فقط این را بگویم که حتی حرفه ای ترین فروشگاه ها و یا سایت های خدماتی نیز ، برای ارتباط بیشتر با مخاطبین ، خود را ملزم به داشتن یک وبلاگ می دانند .

در اینجا سوالی که پیش می آید این است که سایت بهتر است و یا وبلاگ ؟

برای جواب دادن به این سوال ، ابتدا در چند جمله کوتاه تفاوت های سایت و وبلاگ را می نویسم :

@ داشتن یک سایت ، نیاز به خرید فضا (هاست) ، دامنه و همچنین هزینه برای ساخت آن دارد ؛ در حالی که شما برای داشتن یک وبلاگ هیچ هزینه ای نمی پردازید .

@ قرار دادن مطالب در یک سایت بسته به نوع سایت و برنامه نویسی آن دارد در حالیکه در وبلاگ شما می توانید به راحتی مطلب گذاشته و آن را در معرض دید قرار دهید .

@ سایت ها برای نمایش مطلب در صفحه ها و مخصوصا صفحه اصلی محدودیت دارند اما شما در وبلاگ می توانید در صفحه اصلی به تعداد نامحدود مطلب قرار دهید .

@ حسن وبلاگ در این است که اگر بخواهید می توانید از دامین اختصاصی نیز استفاده نموده و آدرس صفحه خود را شبیه به یک سایت نمایید . البته توجه داشته باشید که برای داشتن یک آدرس اختصاصی باید دامنه را خرید کرده و سالیانه آن را تمدید نمایید .

با فهمیدن این 4 مورد ، حالا می توانیم بهتر قضاوت کنیم . برای کار ما یعنی معرفی سایت های کسب درآمد و آموزش ها و البته مهمترین هدف که همان جذب زیرمجموعه می باشد ، وبلاگ بهترین گزینه است چون هم کاملا رایگان است و هم به راحتی قابل مدیریت می باشد حتی برای کسی که کوچکترین آشنایی با برنامه نویسی ندارد .

اما ساخت یک وبلاگ و قرار دادن چند لینک همه کار نیست چون وبلاگی که شما می سازید ، در حقیقت شبیه به یک مغازه در میان هزاران مغازه ای می باشد که همه آنها کالایی مشابه به کالای شما دارند و حالا تازه شروع کار شماست .

من در این سری آموزش قصد دارم نکته های مهم در ارتباط با چگونگی ساخت یک وبلاگ پر بازدید را به شما آموزش دهم تا بتوانید به بهترین شکل از وبلاگ خود استفاده نموده و مخاطبین زیادی را جلب نمایید و خواهش من از شما این است که مطالب را با دقت مطالعه نمایید و توجه داشته باشید که همین آموزش ها در خیلی از سایت ها فروشی می باشد اما اینجا ما تمامی آموزش ها را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم چون معتقدیم که موفقیت حاصل یک حرکت جمعیست نه انفرادی .


ادامه دارد ...




روش های تبلیغ برای جذب رفرال (3)
2 . تبلیغات در گروه های اجتماعی

این روش هم یکی از روش های مرسوم بوده که به دلیل همه گیر شدن شبکه هایی چون تلگرام و اینستاگرام خیلی ها از آن استفاده می کنند و می شود گفت که اگر اصولی انجام شود حتما جواب خواهد داد ، هر چند تا امروز متاسفانه کسی نیست که بتواند ادعا کند در این راه به توفیقی رسیده . من در اینجا دلایل عدم موفقیت این روش را برای شما توضیح می دهم و امیدوارم که شما با آگاهی بیشتر از این روش خوب و پربازده استفاده نمایید .

الف) شعارهای عجیب و غریب :

دوستانی که از شبکه های اجتماعی برای این کار استفاده می کنند ، متاسفانه برای جلب نظر مخاطب از جملات خاصی استفاده می کنند . در زیر چند نمونه از این جملات که بیشتر به عنوان شعار استفاده می شود را بازگو می کنم و قضاوت با شما !

یک شبه میلیونر شوید ... با روزانه یک ساعت کار در اینترنت به درآمد میلیونی برسید ... چهار ساعت کار در اینترنت با درآمد روزانه 10 میلیون تومان ... شما هم به جمع میلیاردرهای اینترنتی بپیوندید ... با کلیک کردن ماهیانه 100 میلیون درآمد داشته باشید و ...

متاسف هستم که باید بگویم حتی با این شعارها هم باز کسانی هستند که به هر دلیلی جذب شده و مشغول به کار می شوند و خوب بعد از حداکثر دو ماه کار را رها می کنند ، چون آن دوست عزیزی که این دوستان را با این شعارها جذب کرده ، مطمئنا خودش هم تعریف درستی از این شغل ندارد و به همین دلیل نه آموزش درستی می تواند ارائه دهد و نه حتی قادر به معرفی سایت های خوب است و بعد از مدتی می بینیم که گروهی جدید به گروه مخالفان کسب درآمد از اینترنت اضافه خواهند شد .

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که واقعا این شغل چقدر درآمد دارد ؟ در اینجا باید عرض کنم که این شغل می تواند به یک شغل رویایی با درآمدی عالی تبدیل شود اگر اصول آن را رعایت کنید که البته این شرط در مورد هر شغل واقعی یا مجازی صدق می کند .

قصد ندارم از بحث منحرف شوم و این مبحث را به وقتش ادامه خواهم داد اما فقط یک مثال کوچک می زنم .

لطفا به این صفحه مراجعه کنید و پستی را که در تاریخ 13 دی ماه 94 گذاشته ام بخوانید . در این پست قیمت بیت کوین 432 دلار بود و امروز 2400 دلار !!!

حالا اگر پس انداز بیت کوین من را از آن تاریخ تا امروز حساب کنید می فهمید که فقط از این افزایش قیمت چه سودی نصیب من شده است .

ب) نداشتن اطلاعات کافی :

متاسفانه با بررسی هایی که من و دوستان همکار از چندین کانال و صفحه تبلیغاتی انجام دادیم متوجه شدیم که تقریبا 95 درصد این عزیزان حتی نمی دانند چطور باید یک سایت کلیکی را ارزیابی کرد . من شخصا بیشتر از 20 کانال جذب رفرال را بررسی کردم و دیدم که بیشتر سایت هایی که قرار داده شده اسکم هستند و جالبتر اینکه وقتی به مدیر آن کانال اطلاع دادم ، اصرار عجیبی داشت که هر هفته از این سایت ها دریافتی دارد !!! در حالی که 5 سایت بزرگ مانیتورینگ این سایت ها را به عنوان سایت متقلب معرفی کرده و عملا آنها را تحریم کرده اند .

پ) نداشتن استراتژی لازم :

من شخصا با چند مدیر کانال و حتی صاحبان صفحات اینستاگرام که در حال جذب رفرال بودند صحبت کردم و چیزی که متوجه شدم این بود : از نظر این دوستان تنها راه رسیدن به درآمد بالا جذب رفرال مستقیم می باشد و خوب این یک روش غلط و شکست خورده است و شما هم اگر بررسی کنید خواهید فهمید که تقریبا تمامی این کانال ها و یا صفحات اینستاگرامی و حتی سایت ها و وبلاگ ها پس از مدتی کاملا تعطیل و یا به سمت و سوی دیگری رفته اند . یکی از بزرگترین کانال های تلگرام به نام "میلیونر شو" در حال حاضر کانال جوک و کلیپ های خنده دار است !

پس چه باید کرد ؟

جواب ساده است . اول باید علم این کار را به دست آوریم . این با تجربه و کار و البته همراهی کسانی که در این شغل مدت هاست مشغول می باشند ، شدنی است . ما مفتخر هستیم که با کمال میل ، تمام تجربیات خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم چون معتقد هستیم که در این شغل با هم بودن بسیار مهم است و هر چقدر تعداد ما بیشتر باشد ، این به نفع همه ماست .

دوم باید با صداقت صحبت کنیم و نباید به خودمان اجازه دهیم که با فریب دیگران ، کار خود را پیش ببریم که البته این کار محکوم به شکست است ، چون کسی که با وعده درآمد میلیونی از همان اول پا جلو گذاشته ، حتی یک ماه هم دوام نخواهد آورد . حالا آنهایی که فقط وعده های دروغین را شنیده اند و به ریش تبلیغ کننده خندیده اند ، بماند .

و آخر اینکه خدماتمان مستمر باشد و یادمان بماند که ما هم روزی ، بی هیچ دانشی وارد این سیستم شده ایم و با کمک دوستانمان توانستیم به موفقیت برسیم .

آموزش ها را داشته باشیم و سعی کنیم اطلاعات خود را بروز نگه داریم تا کسانی که تازه وارد این کار شده اند را بتوانیم ساپورت کنیم .


ادامه دارد ...




روش های تبلیغ برای جذب رفرال (2)

رسم بر این هست که همیشه به ترتیب لیست ، توضیحات داده شود اما من می خواهم از آخر به اول توضیح دهم چون گزینه اول مهمترین مبحث بوده و نیاز به توضیحات کامل تری دارد .

1 . تبلیغات در سایت های کلیکی :

این روش یکی از روش های مرسوم بوده و خیلی از دوستان از آن استفاده کرده و در حقیقت حتی برای این کار هزینه هم می کنند . من در اینجا می خواهم به شما عرض کنم که برای اینگونه تبلیغات نیازی به هزینه کردن ندارید چون شما در حقیقت کارمند این سایت های تبلیغاتی هستید . توجه داشته باشید که در ازای کار در تمامی سایت های کلیکی علاوه بر دستمزد که به صورت دلار یا بیت کوین و یا ریال دریافت می کنید ، آیتم دیگری نیز وجود دارد که با عنوان Point می باشد . این Point یا امتیاز و یا "حساب تبلیغات" در سایت های ایرانی ، در حقیقت امتیازیست که از طرف سایت کارفرما به شما داده می شود و شما می توانید آن را به پول تبدیل کرده و یا از آن برای خرید تبلیغات استفاده نمایید .

تبلیغات در سایت های کلیکی خارجی :

در این سایت ها همانطور که گفته شد با کلیک روی همه آگهی ها ، امتیاز جمع کنید . البته لازم به یادآوریست که مدیران سایت به فعالیت های شما مثل اجاره زیرمجموعه ، تمدید اجاره ، اضافه شدن زیرمجموعه های اصلی ، انتقال وجه و ... امتیاز می دهند و شما پس از رسیدن به حد نصاب ، از آنها برای خرید تبلیغات استفاده کنید .

- بعضی از سایت ها چنین امکانی را ندارند و شما باید اول امتیاز خود را به پول تبدیل و سپس اقدام به خرید تبلیغات کنید .

- توجه کنید که برای تبلیغات در سایت های خارجی ، لینک وبلاگتون را قرار ندید و به جای آن هر بار لینک عضویت یکی از سایت هایی را که در آن کار می کنید ، قرار دهید . دلیل پیشنهاد ما این است که ، عمده مخاطبین شما انگلیسی زبان هستند و به محض دیدن وبلاگ شما و زبان پارسی ، آن را خواهند بست .

تبلیغات در سایت های کلیکی ایرانی :

سایت های ایرانی اصولا به شما درآمدی منطقی نخواهند داد مگر اینکه در آنها سرمایه گذاری کنید و من شخصا اعتقادی به این کار ندارم و به شما هم توصیه می کنم که در این سایت ها سرمایه گذاری نکنید چون در هر حال بازنده خواهید بود ولی خود من در چند سایت ایرانی کار می کنم . نه به خاطر کسب درآمد بلکه به دلیل استفاده از امکانات تبلیغات که بد نبوده و می شود به راحتی در آنها با استفاده از کسب امتیاز و همچنین "حساب تبلیغات" اقدام به تبلیغ برای جذب زیرمجموعه کرد . در این سایت ها شما می توانید هم به صورت تکی ، یعنی قرار دادن لینک عضویت در سایت اقدام کنید و هم با قرار دادن لینک وبلاگ خود و هر دو به خوبی جوابگو خواهند بود و توجه داشته باشید که در هر حال با صداقت صحبت کنید و از دادن شعارهای بی مورد و اطلاعات غلط جدا خودداری کنید .


ادامه دارد ...



روش های تبلیغ برای جذب رفرال (1)

از زمانی که شروع به کار در سیستم های کلیکی کرده ام ، شاهد انواع و اقسام تبلیغات حرفه ای و غیر حرفه ای بوده ام و متاسفانه عمده تبلیغات غیرحرفه ای متعلق به هموطنانم بوده است . لذا تصمیم گرفتم از این به بعد به این مبحث هم بپردازم و هر بار در مورد یک نکته مهم برای شما دوستان توضیحاتی رو بنویسم ، چون تبلیغات مسلما یکی از مهمترین ابزاریست که در هر شغلی باعث موفقیت خواهد شد .

دوستان توجه داشته باشید که مباحثی که در اینجا عنوان خواهد شد مربوط به همین کار می باشد و با توجه به اهداف و جبهه کاری ما تنظیم شده است .

قبل از هر چیز باید اهداف خود را مشخص نماییم . خوب مسلما هدف از تبلیغات در شغل ما جذب زیرمجموعه های واقعی می باشد اما سوال اینجاست که آیا این اولویت مهم است ؟

من می گویم خیر چون آمارها نشان داده که 85 درصد کسانی که وارد این شغل شده اند بعد از کمتر از یک ماه به طور کل کار را رها کرده اند . البته منظور من از گفتن این حرف این نیست که نباید این کار انجام شود اما یادمان باشد که برای کسب درآمد از سایت های کلیکی نباید متکی به زیرمجموعه های واقعی باشیم و بهترین روش همان اجاره زیرمجموعه ها و مدیریت صحیح آنها می باشد که در مورد آن نیز در زمان مناسب صحبت خواهیم کرد .

در اینجا ابتدا انواع روش ها را معرفی می کنم .

بهترین روش های تبلیغ برای جذب زیرمجموعه :

1 . ساخت وبلاگ

2 . تبلیغات در گروه های اجتماعی

3 . تبلیغات در سایت های کلیکی


ادامه دارد ...







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی