بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی


در این سایت آگهی ببینید کسب درآمد کنید ... سورف انجام بدید امتیاز بگیرید ... در قرعه کشی شرکت کنید جایزه ببرید ... سورف انجام بدید ، جایزه نقدی ببرید و از یک سایت مدرن و خوب لذت ببرید .



برای دانلود راهنمای تصویری این سایت کیلیک کنید







  • Maryam Rostami

نظرات  (۱)

سلام من با این سایت چند مشکل متعدد دارم. اولیش اینکه وارد میشم و روی اکانت میزنم دوباره صفحه لاگین رو میاره و دوباره لاگین میکنم میگه شما قبلا وارد شده بودید و دوباره روی اکانت کلیک میکنم به همین منوال میگذره!!! و تو قسمت کلیک ها، رو هر تبلیغی کلیک میکنم و باز میشه نه تایمری داره نه کپچایی! بنابراین پول تبلیغم بهم نمیده. دقیقا باید چیکار کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی