بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی


دوستان عزیز ، در این چند روز اخیر ، پیام های زیادی در تلگرام گذاشته بودید با این مضمون که فلان سایت باز نمی شود و یا آیا فلان سایت بسته شده و پیام هایی مشابه این .


دوست عزیزی هم به WhoIs سر زده بود و کشف کرده بود که دامین فلان سایت کمتر از یک سال اعتبار دارد و همین باعث شده بود که بگوید سایتی که معرفی شده اعتبار لازم را ندارد . البته موارد دیگری هم هست که در زمان خودش به آن خواهیم پرداخت . اما امشب در مورد باز نشدن سایتها توضیحاتی را تقدیم می کنم و امیدوارم دوستان جواب سوال های خود را بگیرند :

اجازه دهید قبل از هر چیز توضیحاتی را در مورد دامین یا دامنه سایت بنویسم .

دامین یا دامنه ، همان آدرسی هست که شما در آدرس بار ، تایپ می کنید تا سایت یا وبلاگ موردنظرتان لود شود . دامین باید توسط صاحب سایت خریداری شود . البته خریداری یک دامین دائمی نیست و صاحب سایت باید آن را در پروسه های زمانی 1 تا 10 سال تمدید نماید ، بنابراین شما اگر به سایت WhoIs مراجعه کنید و اطلاعات دامنه هر سایتی را بخواهید ، به شما نام صاحب فعلی و مدت زمان باقی مانده از اعتبار را به شما خواهد داد و این به معنای معتبر بودن یا نبودن یک سایت نیست . مثلا اگر شما دامنه یک سایت را چک کنید و ببینید 4 روز اعتبار دارد ، این به آن معناست که صاحب دامین 4 روز مهلت دارد تا خرید خود را تمدید کند . البته توجه داشته باشد که وبلاگ ها از این موضوع مستثنا هستند و ما برای دامنه ای که سرویس دهنده به ما داده ، هیچ هزینه ای را نمی پردازیم .

و اما موضوع اصلی که همان باز نشدن سایت های کسب درآمد می باشد .

دوستان عزیزم ، سایت های کسب درآمد و یا هر سایت و فروشگاه آنلاینی امکان دارد که گاهی در زمان مراجعه پیام خطا دهد . دلیل باز نشدن یک صفحه اینترنتی می تواند به چند دلیل باشد :

اول : آن سایت در حال بروزرسانی می باشد . در این حالت بسیاری از سایت ها صفحه ای را طراحی کرده اند که به مراجعه کنندگان خبررسانی می کند و البته که بعضی از سایت ها هم چنین صفحه ای را نداشته و فقط صفحه لود نشده و پیام خطا می دهد . این حالت ممکن است تا 2 ساعت طول بکشد .

دوم : هاست در حال بروزرسانی می باشد . هاست همان فضای آنلاینی هست که تمام اطلاعات سایت در آن ذخیره می شود و اگر هاست در حال بروزرسانی باشد هم سایت لود نخواهد شد . البته در این حالت حداکثر ظرف مدت نیم ساعت مشکل حل شده و شما می توانید به سایت مراجعه کنید .

سوم : خطای سرور پیش بیاید . همانطور که ممکن است ویندوز شما ناگهان اصطلاحا بپرد ، سیستم عامل سرورهای مرکزی سایت نیز ممکن است گاهی دچار خطا شوند . در این حالت صفحه ای شبیه به عکس این پست نمایش داده شده و اعلام می شود که سایت در حالت OffLine است . این مشکل هم بین نیم تا 3 ساعت حل خواهد شد .

چهارم : مشکل در اتصال سرویس دهنده اینترنتی پیش می آید . در این حالت شما می توانید با ریستارت کردن مودم و یا حتی سیستم خود ، مشکل را حل نمایید . به همین خاطر توصیه من به شما این است که اگر به مشکل اینچنینی برخوردید ، قبل از هر کار اول مودم خود را خاموش کرده و بعد از یک دقیقه دوباره روشن نمایید . لازم به ذکر است بگویم که ممکن است فقط یک سایت باز نشود و بقیه سایت ها بدون مشکل لود شوند .


و در آخر باید اضافه کنم که طبق تصمیمی که اخیرا با کمک دوستان گرفتیم ، قرار بر این شد که فقط سایت هایی را معرفی کنیم که حداقل 5 بار ، برداشت موفق داشته ایم و اگر هر نوع بی انضباطی در پرداخت و یا مشکلات دیگر وجود داشته باشد ، سایت از وبلاگ حذف شده و اطلاع رسانی خواهیم کرد . پس با خیال راحت عضو شوید و کسب درآمد کنید .

ما پشتیبان شما هستیم .




  • Maryam Rostami

نظرات  (۵)

  • زهرا شمسی
  • سلام خسته نباشید این سایت فری بیت واسه من باز نمیکند خطا میدد باز میشد ولی خطا میدد نمیدونم چرا ؟

    چرا سایت criptopalce باز نمیشه

    سلام چرا سایت coinsbit.io  باز نمی شه

    سلام 

    مدونید چرا سایت https://tfbitcoin.com/ دیگه باز نمی شه؟

    ممنون

    سایت epay باز نمیشه مشکلش چیه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی