بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

آموزش ثبت نام در سایت EPay

این سایت علاوه بر اینکه کیف پول دوم شما میباشد ، می تواند باعث درآمدزایی نیز شود . پس از کلیک بر روی لینک ثبت نام موجود در وبلاگ ، وارد صفحه اصلی شده و با وارد کردن آدرس کیف پولی یا ایمیل خود ، روی Login and Browse کلیک کرده و بعد از اثبات هویت خود و وارد کردن رمز عبور ، دوباره بر روی دکمه Login and Browse زده ، ثبت نام کنید . پس از ثبت نام برای فعال سازی اکانت خود در صفحه ای که نمایش داده می شود ( Secure your Account ) اطلاعات خود را وارد کنید و دکمه Begin Securing my account  را بزنید و پس از کلیک بر روی لینک فعالسازی که به ایمیل شما فرستاده خواهد شد حساب شما فعال می گردد .
 حالا می توانید از این سایت کسب درآمد نمائید .



روش کار :
ابتدا در صفحه اصلی با وارد کردن آدرس بیت کوین یا ایمیل و رمز عبور ، روی دکمه Log in زده تا وارد صفحه خود شوید . برای بدست آوردن امتیاز ، روی دکمه Free BTC در سمت چپ صفحه کلیک کرده تا مستطیل های رنگی هر سایت مشخص گردد . روی هر مستطیل رنگی کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود . در این صفحه روی فلش کوچکی که در سمت راست بالای صفحه وجود دارد ، کلیک کرده تا دوباره صفحه دیگری باز شود . در این صفحه بازی را انجام داده و پس از ثبت امتیاز خارج شوید و دکمه بازی بعدی را بزنید .
توجه داشته باشید که تمام بازی های این سایت زمانی هستند و شما طبق زمانبندی می توانید دوباره بازی ها را انجام دهید .
توضیح : با انجام متناوب بازی های این سایت می توانید روزانه حداقل 30 هزار ساتوشی درآمد کسب کنید .
روش دریافت موجودی :
اگر حداقل مقدار ساتوشی شما در این سایت به 13 هزار رسید ، این مقدار بصورت اتوماتیک به کیف پولی اول شما واریز می گردد . برای دیدن موجودی حساب خود، روی Dashboard در بالای نوار طوسی رنگ سمت چپ زده تا میزان درآمد خود را ببینید .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی