بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

روش کار

روش کار ما :

الف ) دوستانی که با این کار آشنا هستند :

مسلما شما خود با اصول اولیه کار آشنا هستید و امیدوارم به درآمد ثابت هم رسیده باشید و ما فقط می توانیم همراه شما باشیم برای درآمد بیشتر و معرفی سایت های پربازده و البته که منتظر نظرات و همکاری های شما هم خواهیم بود برای پربارتر کردن لیست سایت ها و همچنین کمبودهای احتمالی که خواهیم داشت .

ب ) دوستانی که تازه با این شغل آشنا شده اند :

دوست عزیز اولین انتظار من از شما اعتماد شماست . از شما می خواهم که طبق دستورالعمل پیش بروید تا در کمترین زمان به درآمدی معقول دست پیدا کنید .

            


اولین کاری که باید انجام دهید ساخت یک کیف پولی می باشد چرا که در هر سایتی که بخواهید ثبت نام کنید آدرس کیف پولی شما لازم است . " لینک آدرس و نحوه ثبت نام در سایت و دریافت کیف پولی در وبلاگ آموزش داده شده است "

·        در وبلاگ آدرس چند سایت کسب درآمد ایرانی نیز موجود است . هدف ما از کار در این سایت ها صرفا به جهت تبلیغ کردن وبلاگ خودمان می باشد . به این معنا که ما با کار در این سایت ها و کسب درآمد از آنها می توانیم با درآمدی که به دست می آوریم در خود این سایت ها وبلاگ خود را قرار داده و هم رتبه گوگل وبلاگ را ارتقا دهیم و هم زیرمجموعه بگیریم . (لازم به ذکر است سایت های ایرانی معرفی شده گلچینی از بین ده ها سایت بوده که هم کارکرد راحت و درآمد معقول و البته بدون قوانین دست و پاگیر می باشند ) .

·        شما پس از ورود به وبلاگ متوجه خواهید شد که ما سایت ها را بر اساس نوع کار طبقه بندی کرده ایم . روش کار در هر طبقه بندی منحصر به آن گروه می باشد و البته روش ثبت نام و کار و دریافت کارکرد نیز تماما در وبلاگ آموزش داده شده . ( نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این سایت ها دائمی نیستند و به همین دلیل لیست ما همیشه در حال آپدیت شدن می باشد . پس اگر می خواهید به صورت امن و بی دغدغه فعالیت کنید پیشنهاد ما این است که حداقل در هفته یک بار به وبلاگ رجوع کنید و لیست را چک کنید تا اگر سایت جدیدی اضافه شده بود بتوانید در آن ثبت نام نمایید و اگر سایتی به هر دلیل متوقف شده بود آگاه شده و وقت خود را هدر ندهید . )

·       در صورتی که می خواهید سریعتر از اخبار مربوط به ما " آپدیت های وبلاگ یا نرم افزارهای جدید " مطلع شوید لطفا شماره همراه خود را در قسمت ارسال نظر در پایین صفحه قرار دهید تا پس از هر آپدیت به وسیله پیامک به شما اطلاع داده شود .

·        پیشنهاد ما این است که برای شروع ، چهار نرم افزار کسب درآمد آندرویدی را از وبلاگ دانلود کرده و شروع به کار نمایید و بعد در سایت های زماندار عضو شده و فعالیت کنید و پس از اینکه با قوانین و محیط این سیستم آشناتر شدید در سایت های پرداخت در ازای کلیک عضو شوید . ( دلیل این پیشنهاد این است که اگر در سایت های پرداخت در ازای کلیک سهوا مرتکب خطا شوید سایت مربوطه سریعا آی پی شما را مسدود کرده و شما دیگر نخواهید توانست از مزایای این سایت بهره مند شوید . )

·       همانطور که قبلا هم گفته شد ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و در صورت مشکل شما می توانید از طریق وبلاگ یا ایمیل و یا شماره تلفن با ما تماس گرفته و رفع مشکل نمایید .

صرفا جهت یادآوری :

آموزش ثبت نام و کار و همچنین برداشت از سایت ها به طور کامل در وبلاگ قرار داده شده ، حتما قبل از شروع آن را مطالعه کنید و سپس اقدام به ثبت نام نمایید .

و اما مبحث زیرمجموعه گیری ...

طریقه زیرمجموعه گیری :

متاسفانه در ایران به محض شنیدن کلمه زیرمجموعه گیری همه به یاد سیستم های هرمی می افتند و اما در این شغل این مساله کاملا متفاوت است . در حقیقت شما فقط و فقط به جهت ارتقای شغلی خود زیرمجموعه می گیرید و آن هم نه به طریق سیستم های هرمی . همین نرم افزار که شما مشغول مطالعه آن هستید و البته وبلاگ اینجانب ابزارهاییست برای گرفتن زیرمجموعه .


                                                         


آیا گرفتن زیرمجموعه لازم است ؟

در جواب باید عرض کنم که خیر . شما می توانید با کار بیشتر در سایت های متنوع درآمد معقول را داشته باشید و درآمد حاصل از زیرمجموعه گیری در حقیقت پاداشیست که سایت ها در ازای معرفی کاربر جدید به شما اعطا می کنند و این پاداش ها بسته به قوانین خاص هر سایت متفاوت است که عموما درصدی از کارکرد زیرمجموعه شماست که به شما تعلق می گیرد و باز توجه شما را به این مهم جلب می کنم که این درصد از کارکرد زیرمجموعه شما کسر نمی شود و سایت از سود حاصله خود آن را به حساب شما واریز می کند .

پس توجه داشته باشید که زیرمجموعه گیری شما کاملا آنلاین و اتوماتیک توسط وبلاگ یا سایت شما انجام می شود .


                          


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی