بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی

چرا وبلاگ ؟

شاید برای دوستان این سوال پیش آمده باشد که چرا به جای سایت از وبلاگ استفاده می کنیم . در اینجا باید خدمت شما عرض کنم که داشتن یک سایت مستلزم هزینه های اولیه و سالیانه می باشد در حالیکه وبلاگ ها کاملا رایگان هستند و البته برای کار ما کاملا کافی می باشند . البته زمانی که شما به درآمد معقول رسیدید می توانید با صرف هزینه های مربوطه یک سایت خریداری کرده و از مزایای آن بهره مند شوید اما برای شروع همین وبلاگ کافیست .

از کدام سرویس دهنده وبلاگ استفاده کنم ؟

با بررسی هایی که روی بیشتر از 30 سرویس دهنده رایگان وبلاگ انجام شد ما این سرویس دهنده را انتخاب کردیم . البته سرویس های زیادی وجود دارند که می توانند به شما خدمت رسانی کنند .

چرا بیت کوین ؟


  


اگر شما واژه "سایت های کسب درآمد" را در گوگل سرچ کنید متوجه خواهید شد که با کار در سایت های متفاوت خواهید توانست هم "ریال" ، هم "دلار" و هم "بیت کوین" کسب کنید . البته ما در لیست سایت هایمان تعدادی سایت ایرانی را هم معرفی کرده ایم که با هدف تبلیغات وبلاگ خودمان در آنها کار می کنیم . ولی چرا بیت کوین را به عنوان پایه کار انتخاب کرده ایم . مهمترین دلیل این کار تحریم و البته قوانین سخت بیشتر بانک های اینترنتی بین المللی می باشد که برای یک کاربر ایرانی مشکل و گاهی غیرممکن می باشد ولی در مورد بیت کوین شما می توانید به راحتی با ساختن یک کیف پول اینترنتی درآمد خود را ذخیره و توسط صرافی های آنلاین ایرانی به ریال تبدیل کنید .

روش انتخاب سایت های کسب درآمد ؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید که اعتبار ما به راستی و صحیح بودن متدیست که در اینجا به شما ارائه می گردد و صد البته معتبر بودن سایت ها نیز برای اینکه ما بتوانیم پل ارتباطی خود را با شما عزیزان بر پایه اعتماد حفظ کنیم لازم است و به همین دلیل ما حساسیت ویژه ای را برای انتخاب این سایت ها لحاظ کرده ایم . یک سایت برای اینکه انتخاب شده و به لیست سایت های ما اضافه شود باید دارای کاربردی آسان و به دور از قوانین کاری و پرداختی پیچیده باشد و البته به نسبت زمانی که در آن سایت سپری می کنید درآمدی معقول داشته باشد و حتما بعد از اینکه یک یا دوبار پرداخت منظم داشته باشد وارد لیست سایت های ما خواهد شد .
البته مسلم است اگر به هر دلیل سایتی دچار مشکل شود سریعا از طریق همین وبلاگ به شما اطلاع داده خواهد شد .

و بالاخره :

بعضی از دوستان در ارتباط با قانونی بودن یا نبودن این کار سوال کردند . در اینجا باید عرض کنم متاسفانه در ایران به محض شنیدن کلمه زیرمجموعه گیری همه به یاد گلدکوئیست و امثالهم می افتند در حالی که زیرمجموعه گیری اساس بیزنس در کشورهای پیشرفته می باشد . البته اگر توجه کنید در خود کشور ما هم این اتفاق می افتد و شما به طور رایگان و بدون هیچ پاداشی این کار را بارها انجام داده اید .

مثلا همین که فلان نرم افزار را برای دوست خود به اشتراک می گذارید یا یکی از دوستان خود را به فروشگاهی که از آن راضی هستید معرفی می کنید در حقیقت زیرمجموعه ای را انتخاب کرده اید که البته در قبال آن هیچ پاداشی نمی گیرید ولی در این شغل شما در ازای معرفی هر شخص به سایت علاوه بر اینکه به شخصی کمک کرده اید تا منبع درآمد مطمئن و معقولی داشته باشد از سایت مورد نظر هم کمیسیونی بابت این معرفی دریافت خواهید کرد .

فرق اساسی دیگری که این شغل با امثال گلدکوئیست دارد این است که شما پولی پرداخت نمی کنید و سرمایه ای از کشور خارج نمی شود . هزینه اینترنت شما در ایران پرداخت می گردد و حقوق شما از کشورهای خارجی به شما پرداخت می شود و در حقیقت شما برای کشور خود ارزآور نیز خواهید بود .

بعضی از دوستان در مورد درآمد کم (در ابتدای کار) گلایه داشتند . در جواب این دوستان باید عرض کنم شما در شغلی مشغول به کار شده اید که طبق استانداردهای مدیریتی اروپا تنظیم شده است و مطمئن باشید پس از چند ماه کار مداوم و حضور منظم ، ارتقای رتبه گرفته و درآمد شما افزایش خواهد یافت به حدی که این شغل به شغل اول شما تبدیل خواهد شد .

در حقیقت جدیت و پشتکار شماست که تعیین می کند شما یک کارمند جزء باقی بمانید یا تبدیل به کارمندی با درآمد بالا گردید .


                        btcmaster



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی