بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

مرجع معرفی و آموزش معتبرترین سایت های کسب درآمد

بیت کوین مستر

مرجع معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایت های کسب درآمد

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر
Bitcoin to USD price on Bitfinex - http://dc-charts.com
طبقه بندی موضوعی


سایت های کلیکی ایرانی یا همون باکس های ایرانی ، در واقع یک تقلید بسیار ناقص از سایت های کلیکی بین المللی هست که به طور ناشیانه ای کپی برداری شده و به جرئت میشه گفت یکی از مهمترین عوامل برای عدم اعتماد کاربران به یک شغل ثابت هست که تقریبا در تمام کشورها به جز ایران رسمیت داره .

قصد زیاده گویی ندارم و سعی می کنم به طور خلاصه مزایا و معایب این باکس ها رو ذکر کنم تا کاربرانی که تازه با این شغل آشنا شدند بتوانند با دید بازتری ، سایت هایی که قصد فعالیت در آنها رو دارند انتخاب کنند :

 

مزایای باکس های ایرانی :

1 . زبان پارسی

تجربه نشون داده بیش از 90 درصد کاربران این شغل رو جوانان زیر 25 سال تشکیل می دن و مطمئنا غریب به اتفاق این دوستان یا با زبان انگلیسی آشنا نیستند و یا آشنایی آنها به حدی نیست که جرئت کنند تا در یک سایت انگلیسی زبان کار کنند و همین باعث میشه تا ترجیح بدهند در باکس های پارسی زبان فعالیت کنند .

2. دریافت درآمد به ریال

این هم مهم هست و کدوم یک از ما دوست نداره درآمدش خیلی راحت به حساب بانکیش واریز بشه .

 

معایب باکس های ایرانی :

1 . قوانین بسیار پیچیده و مبهم

هر کدام از ما اگر قصد خرید یک پیراهن داشته باشیم ، به چندین مغازه سر می زنیم و ده ها محصول رو مقایسه می کنیم ولی متاسفانه در وب ظاهرا کسی حوصله تحقیق رو نداره و اکثر دوستان به محض دیدن اولین بنر تبلیغاتی ، روی اون کلیک می کنند و در سایت مربوطه عضو می شن و کار می کنند تا زمانی که به حد پرداخت برسند و بعد می فهمند که مثلا اگر 10 هزار تومان کارکرد دارند فقط حق برداشت 5 هزار تومان به اونها داده شده که اون هم با هزار اما و ولی هست .

در اینجا چند قانون رو ذکر می کنم :

الف : فقط کاربرانی حق برداشت دارند که 40 پست در انجمن گذاشته باشند !

ب : کاربران در زمان برداشت باید 40 درصد کارکرد رو به عنوان بازیافت پرداخت کنند !!

پ : اگر امتیاز شما از مبلغ کارکردتان کمتر باشد ، برداشت منتفی است !!!

ت : در صورتی که بعد از برداشت در انجمن اعلام نکنید که پول به شما پرداخت شده ، دیگر حق برداشت نخواهید داشت !!!!

پیشنهاد من به شما عزیزان این است که اول قوانین باکسی رو که قصد دارید در اون فعالیت کنید به دقت بخونید و بعد عضو بشید . بعد از عضو شدن نیز قبل از هر کاری وارد انجمن اون سایت بشید و نظرات کاربرها رو بخونید . (البته نه نظرات یک سری کاربر رو که در همه سایت ها هستند و کلا به به و چه چه می گن)

2 . درآمد بسیار ناچیز

درآمد باکس های ایرانی بسیار کم هست و همین باعث میشه تا هیچ وقت نتوانیم به این فعالیت به عنوان یک شغل نگاه کنیم . البته این مساله وقتی شدت پیدا می کنه که ما نحوه کار رو هم بلد نباشیم و عزیزانی که در این کار حرفه ای هستند هم ظاهرا نیازی نمی بینند که وقتشون رو برای آموزش به مبتدی ها تلف کنند .

3 . تعداد زیاد تبلیغات ارزان

در باکس های ایرانی برای سود بیشتر مدیران و نه کاربران تعداد تبلیغات ارزان زیاد و 4 یا 5 تبلیغ استاندارد هم البته وجود دارد که اون هم مبلغی نیست و یک کاربر برای شروع باید حتما تمام این تبلیغات رو کلیک کنه تا به درآمدی جزئی برسه و این باعث میشه تا مقدار حجم اینترنت مصرفی و زمانی که در یک باکس هزینه میشه بیشتر از درآمدی باشه که به دست میاد .

 

و حرف آخر :

به عمر باکس های ایرانی دقت کنید . قدیمی ترین باکس ایرانی فقط 4 سال قدمت داره ، ((البته این در مورد تمامی باکس ها (ایرانی و خارجی) مصداق داره .)) در حالی که الان حدود 15 سال هست که شغل "پرداخت کلیکی" وجود داره و این موضوع نشون می ده که ما نباید در یک باکس خاص (چه ایرانی و چه خارجی) برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشیم که یعنی در هیچ باکسی سرمایه گذاری مالی نکنید .

روش کار به طور خلاصه به شرح ذیل است :

1 . از اعتبار باکس مورد نظر اطمینان حاصل کنید .

-          ما در این وبلاگ این کار را انجام داده ایم و معتبرترین باکس ها را به شما معرفی می کنیم .

2 . در باکس های معتبر کار کنید و با درآمدی که به دست می آورید زیرمجموعه کرایه کنید و درآمد خود را بالا ببرید و با همان درآمد عضویتتان را ارتقا دهید و باز شاهد افزایش درآمدتان باشید .

    به زودی آموزش استراتژی کار در سایت های کلیکی خدمت شما تقدیم خواهد شد .

3 . تا زمانی که آن باکس اعتبارش را حفظ کرده به کار و کسب درآمد ادامه دهید .

-          به محض غیرفعال شدن هر باکس در صفحه " اخبار و دانلود برنامه " به شما اطلاع رسانی خواهد شد .

4 . برای تضمین درآمد و حفظ این شغل در باکس های متعدد (بنا به زمانی که می توانید صرف کنید) فعالیت کنید و ارتباطتان را با ما حفظ کنید .

-          باکس های معتبر جدید را در صفحه " سایت ایرانی " به شما معرفی خواهیم کرد .

5 . در صورت نیاز به راهنمایی و یا آموزش با ما تماس بگیرید .

-          تمامی آموزش های لازم را در وبلاگ قرار داده ایم و اگر موضوع جدیدی هم باشد باز در وبلاگ خواهیم نوشت و اگر علاوه بر آن نیاز به راهنمایی بیشتر بود از طریق صفحه " تماس با ما " ، آن را اعلام کنید تا در اسرع وقت ، مشکل شما را حل نماییم .





  • Maryam Rostami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی